Sotsiaalmeedia turunduse ABC grupikoolitus
Tegemist on 1-päevase grupikoolitusega algajale turundajale, mis kestab 8 akadeemilist tundi. Keskendume sisuturunduse strateegiaplaani vajalikkusele ettevõttes, anname nõuandeid mida plaan sisaldama peab (sh kirjalik materjal), kuidas plaani sotsiaalmeediat kasutades ellu viia ning kuidas tulemusi mõõta. Sisuturunduse strateegiaplaani loomise koolitus sobib nii algajale- ja tegutsevale väikeettevõtjale ning turundusvaldkonnas tegutsevale palgatöötajale.
Koolituse info
Koolituse kestvus ja maht: ühepäevane koolitus/ 8AKT (5 AT teooria, 3 AT praktiline töö)
Toimumis aeg:
8. märts 2023
5. aprill 2023
Koolituse maksumus: 590€
Koolitajad: Marlen Mais
Miks see kasulik on: Igal ettevõttel on tarvis sotsiaalmeediasse postitamiseks tegevuskava, mis tagab, et sihitakse õigeid inimesi ning postitatakse teemadel, mis aitavad tugevdada brändingut, luua jälgijatega püsivaid kliendisuhteid ja kasvatada müüginumbreid. Turundaja, kes panustab aega selge ja läbimõeldud sotsiaalmeedia plaani loomisele, loob ettevõtte jaoks rohkem müügivõimalusi. Warren Buffet on öelnud: „Idioot, kellel on plaan, suudab võita geeniust, kellel plaani ei ole.“ Selle koolituse käigus õpib osaleja iseseisvalt sotsiaalmeedia postituste plaani koostama, et selle järgi tegutsema asuda.
Mida koolitus sisaldab:
Korraga koolitatakse kuni kaheksat õpilast. Koolituse käigus õpib osaleja, kuidas seada sotsiaalmeedias turundamiseks reaalseid sihte ning kuidas postituste abil soovitud eesmärkideni jõuda. Osaleja saab teada, milliseid mõõdikuid efektiivsete tulemuste jälgimiseks kasutada ja mis aitavad avaldatud sisu numbrite kaudu jälgida. Numbrid ei valeta mitte kunagi. Osaleja õpib välja selgitama, kes on ettevõtte ideaalne klient, mis on tema täpsed vajadused ning milliseid lahendusi ettevõte talle sotsiaalmeedia postituste kaudu pakkuda saab. Ta õpib leidma enamkasutatud võtmesõnu, mida sihtgrupp interneti otsingumootoris kasutab, ning saab teada, kuidas viia oma sõnum õige sihtgrupini ja kuidas konkurentide seast silma paista. Saab teada, milliseid teemasid sotsiaalmeediasse postitada ja mida välistada. Ta õpib selgeks kuidas olemasoleva sisu väärtust hinnata ning saab teada millist sisu on tarvis muuta, mida rohkem toota, millise uue sisu loomisega peaks alustama või millise sisu loomisest peaks hoopis loobuma. Koolituspäeva lõpuks saab osaleja endale reaalse sotsiaalmeedia turunduse plaani, mille järgi koheselt tegutsema asuda.
- Kuidas sotsiaalmeedia turunduse kaudu eesmärke saavutada
- Kuidas kasutada fännilehe statistikat müügi kasvatamiseks
- Kliendiprofiili(de) loomine
- Kuidas teha konkurentide uuringut
- Kuidas konkurentidest eristuda
- Mida sotsiaalmeediasse postitada
- Millal-, milliseid- ja kui palju märksõnu sotsiaalmeedia postituse juures kasutada
- Kuidas muuta sisu ettevõtte varaks
- Kuidas teha sisu inventuuri
- Kuidas määrata postituste kvaliteeti
Miks Marlénilt õppida?
Marlénil on ettevõtluskogemus alates 2007ndast aastast. Ta on juhtinud restorani ja külalistemaja, asutanud omanimelise meigistuudio ning vedanud noorte moeajakirja. Õppimine ja teadlik enesearendamine on Marléni jaoks väga tähtsad. Ta on koolitanud end mitmete maailma tippekspertide käe all nagu näiteks Grant Cardone, keda Forbes Magazine nimetas Nr 1 turundajaks ning Tai Lopez, keda Entrepreneur Magazine nimetas Nr 1 sotsiaalmeedia influenceriks. Marlén on BRANDFLIXi kaasasutaja ning oma töös aitab ta ettevõtetel sotsiaalmeedia turunduse kaudu soovitud sihtgrupini jõuda ja neile meelde jääda. Hiljuti avaldas ta väike-ettevõtjatele ja algajatele turundajatele suunatud E-raamatu “751 ideed, mida sotsiaalmeediasse postitada.”