Sisuloome ehk mida jagada sotsialmeedias ja blogis?
Hästi suunatud sisuloome võib sotsiaalmeedias olla eduka meediavoo üks keerulisemaid osasid. Iga päev värskete ja originaalsete postituste tegemiseks ei piisa suvalisest ja juhuslikult valitud sisust. Postitused peavad olema täpselt ajastatud ning suunatud just Sinu klienti silmas pidades.
Kujutised ja visuaalne stiil.
Sisuloomet planeerides on Vväga oluline leida ja jääda kindlaks oma brändi visuaalsele stiilile. Suurepärane lähtepunkt on meeleolu loomine ja selliste visuaalide valimine, mis vastaksid ettenähtud stiilile.
Teine suurepärane viis tasuta originaalse ja loomuliku sisu leidmiseks on oma klientide kaudu. Sõltuvalt ettevõtte väärtuspakkumisest, võib sisu varumiseks ideaalselt sobida oma klientidel ja jälgijatel Sinu ettevõtte tootest või teenusest pilte või videoid teha ning neid jagada. Piirduma ei pea ka ainult visuaalse sisuga – ostujärgse uuringu või küsitluse kaudu arvustuste ja iseloomustuste kogumine on lihtne ning annab võimaluse sellest hiljem köitvat sisu luua, suurendades samal ajal brändi mõjuvõimu. Inimesed usaldavad arvustusi! Korralda näiteks sotsiaalmeedia kampaania või väljakutse ja julgusta oma klientidel ettevõtte kanaleid jagama ja reklaamima.
Brändi hääletoon.
Kui oled oma kaubamärgi ühtlase (üldise?) välimusega rahul, tuleks veenduda, et ka kõik muu, mida sotsiaalmeedias postitad, ütled või kommenteerid, järgiks sama mõtteviisi. Kui ettevõttes on mitu sotsiaalmeedia sisuloomega tegelevat inimest, või kui teed koostööd agentuuriga, siis veendu, et ettevõtte häälest oleks kõigil osapooltel korralik ülevaade. Hea lähtepunkt oleks välja tuua mõni näide On-brand ja Off-brand sisu kohta. Näiteks kui spordiklubi loob sisu sotsiaalmeediasse, et aidata reklaamida nende 20% treeningtundide puhkuse allahindlust, siis siin on kaks varianti, kuidas see kõlada võiks:
On-brand
“Käes on andmise aeg. Erilise tänuna selle eest, et oled pühade ajal meiega, anname kõikidele treeningpakettidele 20% soodustust kuni 1. jaanuarini 2019. # Õnnepered Rhino familt! (???) ”
Off-brand
„Ilmad lähevad külmemaks. Sinu #fitbody motivatsioon on kuhugi kaduma läinud ja asendunud hoopis pühadeküpsiste ja hõõgveiniga? Nüüd on aeg saata vannitoapeeglist vastu vaatavad häirivad kehavormid hingusele ja puhkusereisilt kaasa võetud lisakilodele head-aega lehvitada … Kuni 20. jaanuarini 2019 anname 20% soodustust kõikidele treeningpakettidele! #fitkeha”
Sõltuvalt Sinu ettevõttest võib üks nendest variantidest töötada. Üks on positiivne, sõbralik ja julgustav, teine aga tuhm, kentsakas ja süüle orienteeritud. Kuna spordiklubi kogu missioon on julgustades ja toetades aidata inimestel saada iseenda õnnelikumaks, tervemaks ja tugevamaks versiooniks, oleks esimene näide nende jaoks kindlalt brändiga joondunum.
Brändi teemal leiad lisaks huvitavat lugemist siit.
Kui sul on mõtted ja ideed aga ei tea kus alustada võid broneerida aja meie turunduskonsultandile. Lisaks tutvu ka meie pakutavate koolituste ja ärikliendi pakettidega.