Koolituse info

Koolituse kestvus ja maht

19AKT/ 2 päevane koolitus, 9 AT teooria, 4 AT praktiline töö, 6 AT iseseisev töö

 

Toimumis aeg:
27.10 ja 31.10
Koolituse maksumus: 590€
Kohti: 8
Koolitajad: Konstantin Tatar
Koolituse üldinfo

 

Sotsiaalmeedia visuaalne strateegia

Koolitus on mõeldud kõigile neile, kes soovivad alustada ettevõtlusega ja tahavad luua oma tulevasele ettevõttele/brändile omanäolist pildikeelt ning seeläbi konkurentidest eristuda. Visuaalse strateegia loomine ja õige pildikeele leidmine on väga oluline oma ettevõtte brändi kommunikatsioonis. Ühtlane ja terviklik visuaalne keel ja storytelling aitab brändile luua karakteri ja seeläbi luua tarbija peas ettevõtte brändist meeldiva kogemuse. Terviklik ja ühtlane visuaalne kuvand annab kaubamärgist tootest või teenusest edasi omakorda kvaliteedi tunde. 

Antud kursus annab ülevaate olulisematest sotsiaalmeedia kanalitest, nende eripäradest ja jagab näpunäiteid, mis aitavad kursusel osalejatel otsustada, millised kanalid võiksid olla oma toote või teenused puhul õige valik. 

Kursuse lõpetaja teab millist rolli mängib ettevõtte bränd turunduses ning oskab toetada selle kujundamist sotsiaalmeedia kanalites. Kuidas kasutada erinevaid rakendusi/tööriistu, et luua oma brändi jaoks sisu ja visuaalne terviklikkus ainulaadsete pilkupüüdvate piltidega.

Koolitusel käivad teooria ja praktika käsikäes, kõike räägitut saab proovida kohapeal pealt juhendajate käe all ja kodus läbi etteantud ülesannete.

Miks on see kasulik?

Selle kursusel saab õpilane teada, kuidas luua sotsiaalmeedia jaoks oma ettevõttele/brändile visuaalne identiteet ja strateegia, mis eristab konkurentidest. Aitab määratleda ettevõtte ja brändi olemust, võimalikku sihtgruppi ning seeläbi töötada välja õige toon ja pildikeel, mis võiks õpilase kaubamärgile kõige paremini sobida.

Kursusel õpime:

  • Mis on bränding ja visuaalne strateegia ning mis on selle eelised
  • Lugude jutustamise tähtsus
  • Kuidas luua ettevõtteöe/brändile isiksus
  • Kuidas määratleda sihtgruppi
  • Kuidas koguda inspiratsiooni, leida brändi tone of voice  ja luua moodboardi
  • Kuidas valida see õige brändi look ja tunne
  • Kuidas jutustada oma ettevõtte lugu visuaalselt erinevates sotsiaalmeedia kanalites
  • Sotsiaalmeedia visuaalse strateegia loomine 

Valgus, kompositsioon ja stilistika. Kuidas luua eristuvat ja meeleolu tekitavaid fotosid. Pildistamine telefoni või fotokaameraga.

Õpiväljundi omandamist hindab õpetaja koduste ülesannete ja vestluse põhjal.

Iseseisev töö: 6 akadeemilist tundi

Enda ettevõtte pildikeele inspiratsiooni tahvli (moodboard) loomine
Sotsiaalmeedia visuaalse strateegia loomine
Sotsiaalmeedia postituste pildistamine ja piltsõnumi või reklaami loomine

Kursuse lõpetanu:

Teab millist rolli mängib ettevõtte bränd turunduses ning oskab toetada selle kujundamist. Teab kuidas luua omanäolist pildikeelt ja oskab kasutada erinevaid pildistamise meetodeid, et luua emotsionaalseid pilte. Oskab iseseisvalt luua sotsiaalmeedia reklaame ja stiliseerida postitusi.

Kursuse õpiväljundid omandanud ning hindamise läbinud õppijale väljastatakse tunnistus. Hindamisel mitteosalenud või hindamist mitteläbinud õppijale väljastatakse tõend. Kursuse katkestanud õppijale väljastatakse soovi korral tõend läbitud tundide arvu kohta.

Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsioon, õpi- või töökogemus:

Koolitaja Mariann Liimal on erialalt turundaja ja omab üle kümne aasta erinevate projektide ja turundusprojektide juhtimiskogemust ning töötab Zavod reklaamiagentuuris reklaamfilmide ja -fotode produtsendina. Ta on nõustanud erinevaid brände ja osalenud nende loomisprotsessis, sealhulgas ka viimase Eesti brändi loomisprotsessis. Lisaks on Mariann alates 2015. aastast tegelenud  fotograafia- ja erinevate visuaalsete projektiga. Marianni töid on varasemalt kajastatud ka erinevates väljaannetes – nii kodu- kui ka välismaistes.