Äritegevus internetis
Majanduses valitsev keeruline olukord on maailmas viinud paljud ärid interneti keskkonda. Ka paljud traditsioonilised ärid on aasta jooksul leidnud uued võimalused ellujäämiseks just läbi interneti. Üha suurenev konkurents nõuab tedliku ja läbimõeldut lähenemist.
Selleks, et tagada stabiilsus ja postitustes ühtne voog, on mõtekas korraks maha istuda ning tehtavad postitused koos turundusstrateegia läbi mõelda. Mõistlik on seda teha kas nädala kokkuvõtet tehes või uue nädalaplaane seades. Tekita endale harjumus, mille käigus sead endale näiteks nädala plaani koos eemärkidega.
Esimene samm, kui otsustad enda äritegevust sotsiaalmeedias turundada, on valida selleks enda jaoks sobiv kanal. Valiku tegemisel on oluliseks sinu seatud eesmärgid. Näiteks B2B (ärilt ärile) müügikanaliks sobib suurepäraselt LinkedIn aga Facebook on heaks viisiks inimesteni jõudmisel.
Kus leida sotsiaalmeedia turundamiseks pilte?
Üks enam levinud viise on kasutada pildipanga võimalusi ning neid leiab internetist mitmeid. Selle valiku plussideks võib kindlasti nimetada väga hea pildi kvaliteedi ja valiku rohkuse, kuid paraku pildipanga pilti siiski ei loeta sotsiaalmeedia turundamisel heaks valikuks. Eriti kui oled valinud enda kanaliteks Instagrami või Facebooki, sest need kanalid eeldavad visuaale, mis on tehtud inimeselt inimesele.
Selleks sinu äritegevus internetis oleks silmapaistev on mõistlik kinni pidada soovitustest, mis räägivad postituste tihedusest.
Googeldades leiab erinevaid põnevaid artikleid nii eesti kui inglise keeles. Siin üks lühike ülevaade postituste tihedusest.
Õige sotsiaalmeedia kanali valik tagab efektiivsema äritegevuse internetis
Seda kõike võib tunduda ehmatavalt palju, aga muretsemiseks ei ole põhjust. Kindlasti ei pea sa valima endale kõiki kanaleid vaid esmajoones ikka need, kus asuvad sinu potentsiaalsed kliendid.
Kui alustad äritegevust internetis, siis tee seda väikeste sammudega ning alusta sellest, et planeerid ette enda nädala postitused. Õppige rahulikult neid kanaleid tundma ning jälgige ka postituste statistikat, et järgnevates plaanides teha juba läbimõeldud otsuseid.
Kui leiate, et üks platvorm toob rohkem kliente või kaasatust, pange edaspidi ka rohkem aega ja keskenduge just sellele. Internetist leiad tasuta tööriistad, mis aitavad teil sotsiaalmeedia plaani korraldada ja postitust teha (nt Hootsuite või Buffer). Üks lihtsamaid viise, kuidas veenduda, et postitused plaanitakse enne tähtaega, on luua Google Sheet koos vastava Google Drive’i kaustaga, mis on täidetud piltidega ning nende juurde lisatavate tekstidega.
Selleks, et tähelepanu oleks maksimaalne, on mõistlik lisaks tekstidele rõhku panna ka visuaalidele, sest see on esimene asi, mida vaataja märkab. Selleks, et saada endale jälgijaid pead looma nende jaoks huvitavat sisu ning see ei saa kindlasti olla üksnes reklaampostitused ja pakkumised. Selleks, et su jälgijad ei unustaks sind, jaga neile enda igapäeva toimetusi ning tegemisi koos lahedate piltide ja videotega.
Kui sulle tundub, et sinu pildistamise oskused ei ole kõige paremad, et edasi anda enda ettevõtte turunduslike sõnumeid, siis küsi julgelt meilt abi. Me aitame sul läbi mõelda, millised pildid aitaksid sinu sõnumeid edastada efektiivselt ning loome just sinu ettevõtte näoga pildipanga. Lisaks leidub meie lehelt turundusele spetsialiseerunud fotokoolitusi, mis aitavad sul endal saada paremaks fotograafiks.