Nüüd on aeg koostada ajakava

 

Graafikud hoiavad teid kursis ja aitavad teil saavutada oma ärieesmärke! Siin on idee võimaliku postitustiheduse kohta, mida peaksite igal konkreetsel platvormil püüdma:

Facebook: 1-2 postitust päevas

Instagram: 1-2 postitust päevas

Twitter: 3-5 postitust päevas

LinkedIn: 1 postitus päevas

Pinterest: 3 nööpnõela päevas

YouTube: alati, kui leiate aega!

Kui see tundub palju, ärge muretsege! Ettevõtted, kus on täielik sotsiaalse ja sisuga meeskond, järgiksid seda tüüpi ajakava, kuid kui te alles alustate, kulutage nii palju aega kui võimalik. Kui leiate, et üks platvorm toob rohkem äri või kaasatust, pange rohkem aega ja keskenduge sellele. Seal on tasuta tööriistad, mis aitavad teil postituse ajakava korraldada, ja ka tööriistad, mis aitavad teil postitust teha (nt Hootsuite või Buffer). Üks lihtsamaid viise, kuidas veenduda, et postitused plaanitakse enne tähtaega, on luua Google Sheet koos vastava Google Drive’i kaustaga, mis on täidetud lisatud piltidega.

Võib-olla postitate Facebookis seitse korda nädalas, Instagram on aga üks postitus päevas ja paar lugu kogu nädala jooksul. Need postitused saate nädal-paar enne tähtaega visata ülesse, nii et kui on aeg postitused üles panna, on teil kõik vajalik olemas.

Oma ettevõtte kohta regulaarselt postitamine ei ole piisav, et oma jälgijate huvi säilitada. Ja kui sa viskad sisu lihtsalt tuule poole ja loodad, et osa sellest resoneerub su jälgijatega, siis teed seda ikkagi  valesti. Parim viis populaarsuse suurendamiseks ja nähtavuse suurendamiseks sotsiaalmeedia platvormidel on oma publiku kaasamine kvaliteetse sisuga, mis vastab teie klientide (ja laiema vaatajaskonna) peamistele valupunktidele.

“There’s no doubt that paid ads and a strategic funnel are imperative as part of your social media strategy.

But this should not be at the expense of building community and delivering value.”

– Kate vanderVoort, Take10 Social