Turundusfotograafia koolitus

Koolituse kestvus ja maht:

2 päevane koolitus

16 AT teooria

6 AT iseseisev töö

Sihtgrupp

Fotograafiahuvilised ja inimesed kes vajavad fotograafiat oma tööks (turundajad, ettevõtjad jt).

Koolitus sobib algajale õppijale, kes soovid alles omandada teadmisi fotograafiast.

Õpiväljund

  • Õpilane teab mis on bränd ja kuidas see mõjutab ettevõtte müügi tegevust. Oskab kaardistada enda ettevõtte tegevusest lähtuvalt turundussõnumite visuaalide vajadust.
  • Õpilane oskab kasutada erinevaid meetodeid, et luua enda ettevõttele omanäoline pildikeel.
  • Oskab kasutada vabavaralisi programme, et luua sotsiaalmeedia jaoks vajalike reklaame ja piltsõnumeid.

Õpiväljundi omandamist hindab õpetaja sooritatud ülesannete ja vestluse põhjal.

Õpingute alustamise tingimused:

  • Õpilasel peab olema fotokaamera (võib olla ka telefoni kaamera).
  • Vähemalt algtasemel arvuti kasutamise oskus.
  • Vajalik eesti keele oskus. Õppetöö toimub eesti keeles.

Turundusfotograafia koolituse sisu:

Teooria: 16 akadeemilist tundi

Turundusfoto koolitus keskendub ettevõtja vajadustele ehk kuidas kõnetada fotode abil sihtgrupi ning jutustada neile oma ettevõtte lugu. Siinkohal on oluline osa eeltööl, mis hõlmab endas ettevõtte/brändi analüüsi ning enda sobiva pildikeele leidmises. Koolitus koosneb kahest osast – esimene osa keskendub ettevõtja pildikeele leidmisele ja teine osas on praktilisem ehk kuidas luua fotosid, mis räägivad ettevõtte/brändi lugu.

  • Räägime sotsiaalmeedia ja internetiturunduse eripärast.
  • Määrame enda ettevõtte eesmärgid, visiooni ja põhiväärtused ning kasutame erinevaid abivahendeid, et luua isikupärane pildikeel.
  • Mis on bränd ja kuidas seda kujundada.
  • Räägime kompositsioonist ning valgusest. Kuidas luua emotsionaalseid pilte.
  • Stilistika tähtsus turundusfoto tegemisel.
  • Tootefoto pildistamise lihtsad nipid.
  • Vabavaraliste programmide abil sotsiaalmeedia reklaamide loomine.
  • Tagasiside iseseisvale tööle.

Iseseisev töö:

  • Enda ettevõtte pildikeele inspiratsiooni tahvli (moodboard) loomine
  • Turundusfoto pildistamine ja piltsõnumi või reklaami loomine

Kursuse lõpetanu: 

Teab millist rolli mängib ettevõtte bränd turunduses ning oskab toetada selle kujundamist. Teab kuidas luua omanäolist pildikeelt ja oskab kasutada erinevaid pildistamise meetodeid, et luua emotsionaalseid pilte. Oskab iseseisvalt luua sotsiaalmeedia reklaame ja stiliseerida postitusi.

Toimumise aeg

16.02 ja 17.02

23.03 ja 24.03

20.04 ja 21.04

Koolituse maksumus:

Hind: 320€

Uuri lähemalt!