Miks kasutada sotsiaalmeediat ettevõtluses ?

lustame algusest :Miks peaksid ettevõtjad ja väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted sotsiaalmeediat kasutama?
Sotsiaalse edu tagamiseks peate esmalt suutma vastata sellele ühele põhiküsimusele: Miks teie ettevõte eksisteerib? Võtke näiteks Crossfit spordisaal. Kõige elementaarsemal tasemel on see võimla, kus on teatud tüüpi seadmed ja treenimismeetodid.
Kaevake veidi kaugemale ja nende ärimissioon (ja olemasolu põhjus) võiks aidata inimestel positiivse julgustamise ja toe abil saada iseendana õnnelikumaks, tervemaks ja tugevamaks versiooniks.
Nende tegevus, sõnumside ja sisu järgivad eeskuju.

Teie ärimissioon teeb teid ainulaadseks ning platvormid, nagu Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter ja YouTube, on suurepärased kohad oma publikuga ühenduse loomiseks ja selle missiooni edastamiseks.

Hoolikalt kureeritud sisu kaudu saate maailmale öelda, kes on teie ettevõte ja miks nad peaksid hoolima. Teisisõnu, sotsiaalmeedia = tasuta eksponeerimine!

Minge sinna, kus teie publik veedab aega. Sotsiaalmeedia on koht, kus inimesed lähevad ühendust leidma teistega, õppima ja oma lugusid jagama. Sotsiaalmeedia tähtsus ettevõtluses võib olla astronoomiline.

Tegelikult on e-post, veebisait ja sotsiaalmeedia esikolmikus väikeettevõtete kasutatava turundusvahendina: 54% kasutab e-posti, 51% omab veebisaiti ja 48% kasutab sotsiaalmeediat.

Miks? Mõne värskema statistika kohaselt pühendavad inimesed suure osa oma päevadest sotsiaalse sisu kerimisele, kaasamisele ja tarbimisele.

Alates 2017. aastast oli kogu globaalsete Interneti-kasutajate sotsiaalmeediakasutus päevas 135 minutit.

alige oma ettevõtte jaoks parimad sotsiaalmeedia kanalid. Üritage välja mõelda, kuidas teha sotsiaalmeedias turundust, kuid kõigepealt peaksite välja mõtlema, millistele sotsiaalsetele platvormidele keskenduda.
See, kus te üles postitate, on peaaegu sama oluline kui see, kuidas te seda teete! Pidage meeles: te ei pea kõiki sotsiaalseid kanaleid täisjõuga ründama.
Ja olgem ausad, mõte kontode haldamisest mitmetes sotsiaalmeedia kanalites võib tekitada peavalu – eriti kui olete üks meeskond!

“When it comes to choosing which platforms for your business to be on, there’s no one-size-fits-all answer.”- Kate vanderVoort, Take10 Social

Vaadake oma publikut ja konkurente. Üks lihtsamaid viise, kuidas aru saada, millistele platvormidele peaksite tähelepanu pöörama, on oma publikule ja konkurentidele pilk heita.
Mis on nende huvid? Kus veedavad nad Internetis kõige rohkem aega?

Kasutage seda uurimistööd oma sotsiaalse strateegia lähtepunktina. Valige alustamiseks 2–3 platvormi ja pühendage oma võimetele vastavalt õppimisele ja läbiviimisele tõesti aega.

Siin on jaotus kõige populaarsematest suhtlusvõrgustikest ja nende eelistest, mis neil väikeettevõtetele on.

FACEBOOK

Selle sotsiaalmeediaplatvormi peamine eelis on aktiivsete kasutajate arv, kokku iga päev üle 1 miljardi.

See on tohutu publik! Kuid sellise võimuga kaasnevad piirangud. Täna nõuab tõhus Facebooki strateegia peenust, loovust ja ideaaljuhul… eelarvet.

Kui soovite, et teie sisu kuvataks (ja märgataks) Facebooki uudistevoogudes, kuid teil pole selle jaoks raha, proovige oma videot.

Facebook armastab looduslikku videot, kuna see hoiab inimesi kauem platvormil. Mõelge ainult sellele, millal viimati oma voogu sirvisite … mida te märkasite?
Video automaatne esitamine! See on suurepärane taktika väikestele ettevõtetele, kes soovivad pritsida ja kohe tegutsema asuda.
Hea uudis on see, et teie video ei pea olema professionaalse kvaliteediga – see võib olla kiire näpunäide, ülevaade või aruanne telefoni salvestatud sündmuse kohta.

Veel üks Facebooki suurimaid kasutajate tähelepanu tõmbavaid võimalusi on gruppide otsimine, nendega liitumine ja nende moodustamine.
Kui keegi on huvitatud õppimisest jaapani toite õppima, kuid elab Narvas, saab Fac
ebook aidata neil leida mõttekaaslasi kogu maailmast ja suhelda nendega.

Facebooki grupid = veebikogukonnad

Alustava ettevõttena võib asjakohaste rühmade leidmine aidata teil oma ettevõtet üles ehitada ja kogukonnaga suhteid luua.
Näiteks võiks Spordiklubi luua rühma, mis oleks pühendunud tervise-, spordi- ja tervisenõuannete jagamisele koos asjakohaste ürituste ja tutvustustega.

“Our most effective marketing tactic to get the word out about our business has been our Facebook groups.

We run two of them that collectively have almost 15K members.

They’re one of the best free ways to build authority and create value.”

– Daniel Grimmett, Making a Living Producing 

INSTAGRAM

Instagram See, mis sai alguse fotograafidele keskendunud platvormina ilusate fotode jagamiseks, kasutab nüüd iga päev üle 500 miljoni inimese.

Jah … Instagram on ka sotsiaalse võrgustiku KIRSS! Kuid erinevalt Facebookist meeldib Instagramile endiselt näidata kasutajavoos ärikonto sisu.
Ja mitte ainult, vaid need postitused näevad palju kaasahaaravamad. Tegelikult saavad Instagrami pildid AdEspresso andmetel keskmiselt 23% rohkem osalust kui nende Facebooki kolleegid.

Ettevõtted kasutavad ka Instagrami lugusid, mis on nutikas, arvestades, et 80% kõigist igapäevastest aktiivsetest Instagrami kasutajatest jälgib lugusid.
Need postitused (mis võivad olla pildid või videod) kaovad 24 tunni pärast, välja arvatud juhul, kui lisate neid oma profiili esiletõstmiseks.

Alates ettevõtte kultuurivideote jagamisest kuni turunduskampaaniate edendamiseni kuni e-kaubanduse müügi suurendamiseni tootedemoside kaudu on palju võimalusi,
kuidas saate Instagrami lugusid ettevõtte jaoks kasutada.

Üldiselt on Instagram suurepärane platvorm, mis aitab teie ettevõtet reklaamida, eriti kui teil on mõni toode või teenus, mis sisaldab köitvaid visuaale.

PINTEREST

 

Paljud organisatsioonid kulutavad suurema osa ajast Instagrami ja Facebooki kampaaniate arendamiseks ja optimeerimiseks, kuid jätavad Pinteresti tähelepanuta.
Sõltuvalt teie ettevõttest ja eesmärkidest võib see olla kasutamata võimalus.

“When we look at our stats, most of our traffic comes from Pinterest, which has had a follow-on effect with traffic also coming from Google.

As a result, we have new clients approaching us every week, and our business is growing rapidly.”

– Liza Tinker, The Content Hub

Pinterest on sisuliselt üks massiline visuaalne otsingumootor, mis aitab teie sisu levitada ja täiustab lõpuks teie SEO-d.

Saate luua oma ajaveebisisu (nt lühendatud loendid või jutumärgid) või videote nööpnõelad, et teie saidile rohkem liiklust suunata.

 

TWITTER

 

TWitteril on aastate jooksul olnud nii kõrgeid kui ka madalaimaid aegu, kuid tal on õnnestunud oma aktiivseid kasutajaid igal aastal kasvatada ning see on suurepärane platvorm kiirete uudiste, ideede ja arvamuste jagamiseks.

See on ka hea koht, kus ettevõtte värskendusi otseülekandena postitada ja oma vaatajaskonnaga isikupärasemat ettekannet luua.

Twitteris on paljud ettevõtted nõus vormistama formaalsused uksest välja ja räägivad nii, nagu räägivad ettevõtte töötajad – avatult ja ausalt.

Kui olete ettevõte, millel on palju öelda, või kui teil on selle vastu kirg, võib Twitter olla teie jaoks platvorm! Võite kasutada ka Twitterit, et saada klientide (ja potentsiaalsete klientide) teadmisi ja otsest tagasisidet,

leides oma kogukonna laiendamiseks teie ettevõttega seotud teemad

LINKEDLIN

LinkedIn on tuntud kui B2B (ettevõttelt ettevõttele) turunduse jaoks kasulikum platvorm kui B2C (ettevõttelt tarbijale) turundamine.

Ettevõtted kasutavad seda ka värbamiseks, mis on mõistlik, kui arvestada sellega, et kasutajad seavad oma profiilid tööle ja võrkude loomiseks.

 

“Building a presence on LinkedIn [allows you to] establish thought leadership, engage in lead generation, and find potential collaboration opportunities.”

– Christopher Schoenwald, The Passion Fashioned Presenter

 

Võrreldes teiste platvormidega on LinkedInil võimalus jõuda kõigi teie lehe jälgijateni. Neil pole hullumeelset algoritmi, mis kuvaks ainult kümme parimat kontot, kellega inimene suhtleb, nii et nähtavus on siin (praegu) palju parem. Sarnaselt Facebookiga on LinkedInis tonniseid gruppe, mis võivad olla kasulikud, kui olete konsultatsiooniettevõte või B2B teenus. Liituge vestlusega ja looge nende rühmade kaudu sidemeid, et aidata oma kogukonnal kasvada ja areneda (ja loodetavasti ka rohkem müüki!).

Kui teil on ettevõte, kes saab oma toodet või teenust näidata videoturunduse kaudu – ja te ei mõtle, et olete kaameras! – siis tasub YouTube’i uurida. Saate seda kasutada videote manustamiseks oma veebisaidile või ajaveebisse, aga ka laiema vaatajaskonnaga suhtlemise kohana. Olenemata sellest, kas tegemist on õpetuse, toote / teenuse esiletõstmise või puhtalt meelelahutuseks valmistatud esemega, olge valmis tähelepanu konkureerimiseks. Iga minut laaditakse YouTube’i umbes 300 tundi videot.

Hea on see, et inimesed armastavad vaadata – päevas vaadatakse peaaegu 5 miljardit videot. Alustuseks proovige mõnda lühikest ja arusaadavat videot, näiteks „kuidas” ja vlogi stiilis näpunäiteid. Teil pole vaja ka väljamõeldud professionaalset kaamerat ja heliseadmeid – alustage oma nutitelefoni kasutamisest!

Kui olete peamisi sotsiaalseid platvorme lähemalt uurinud, mõelge enne täieliku jõu käivitamist sotsiaalmeedia takistusrajal, kuidas need kõik teie sihtrühmaga seostuvad. Ja jällegi, ärge arvake, et peate igal kanalil kontosid looma – vali üks või kaks, et keskenduda oma alustamisele.