Sisuturunduse strateegiaplaani loomise grupikoolitus

Tegemist on 1-päevase grupikoolitusega algajale turundajale, mis kestab 8 akadeemilist tundi. Keskendume sisuturunduse strateegiaplaani vajalikkusele ettevõttes, anname nõuandeid mida plaan sisaldama peab (sh kirjalik materjal), kuidas plaani sotsiaalmeediat kasutades ellu viia ning kuidas tulemusi mõõta. Sisuturunduse strateegiaplaani loomise koolitus sobib nii algajale- ja tegutsevale väikeettevõtjale ning turundusvaldkonnas tegutsevale palgatöötajale.


Koolituse info

Koolituse kestvus ja maht: ühepäevane koolitus/ 8AKT (5 AT teooria, 3 AT praktiline töö)
Toimumis aeg: oktoober
Koolituse maksumus: 590€
Koolitajad: Marlen Mais

Miks see kasulik on: Igal ettevõttel on tarvis sotsiaalmeedias turundamiseks strateegiat, mis tagab, et sihitakse õigeid inimesi ning pakub asjakohast sisu. Ettevõte, kes panustab aega selge ja läbimõeldud sisuturunduse strateegia loomisele, loob rohkem müügivõimalusi. Warren Buffet on öelnud: „Idioot, kellel on plaan, suudab võita geeniust, kellel plaani ei ole.“ Selle koolituse käigus õpib osaleja iseseisvalt sisuturunduse strateegiaplaani koostama, mille järgi tegutsema asuda.

Mida koolitus sisaldab: Korraga koolitatakse kuni kuute õpilast. Koolituse käigus õpib osaleja, kuidas seada ettevõtte turundamiseks reaalseid sihte ning kuidas sisuturunduse strateegiaplaani abil soovitud eesmärkideni jõuda.  Osaleja saab teada, milliseid mõõdikuid efektiivsete tulemuste jälgimiseks kasutada ja mis aitavad jälgida ettevõtte sisuturunduse protsessi numbrite kaudu. Numbrid ei valeta mitte kunagi. Osaleja õpib välja selgitama, kes on ettevõtte ideaalne klient, mis on tema täpsed vajadused ning milliseid lahendusi ettevõte talle pakkuda saab. Ta õpib leidma enamkasutatud võtmesõnu, mida sihtgrupp interneti otsingumootoris kasutab, ning saab teada, kuidas viia oma sõnum õige sihtgrupini ja kuidas konkurentide seast silma paista. Saab teada, millist sisu on just tema ettevõttes tarvis luua, õpib selgeks kuidas olemasoleva sisu väärtust hinnata ning saab teada millist sisu on tarvis muuta, mida rohkem toota, millise uue sisu loomisega peaks alustama või millise sisu loomisest peaks hoopis loobuma.  Koolituspäeva lõpuks saab osaleja endale reaalse sisuturunduse strateegiaplaani, mille järgi koheselt tegutsema asuda.

Õppesisu:
  • Eesmärkide seadmine
  • Tulemuste mõõtmine
  • Ostupersoona loomine
  • Konkurentide uuring
  • Eristumine konkurentidest
  • Sisu loomine
  • Võtmesõnad
  • Sisuturunduse varad
  • Sisu inventuur
  • Sisu maatriks

Miks Marlénilt õppida?

Marlénil on ettevõtluskogemus alates 2007ndast aastast. Ta on juhtinud restorani ja külalistemaja, asutanud omanimelise meigistuudio ning vedanud noorte moeajakirja. Õppimine ja teadlik enesearendamine on Marléni jaoks väga tähtsad. Ta on koolitanud end mitmete maailma tippekspertide käe all nagu näiteks Grant Cardone, keda Forbes Magazine nimetas Nr 1 turundajaks ning Tai Lopez, keda Entrepreneur Magazine nimetas Nr 1 sotsiaalmeedia influenceriks.  Marlén on BRANDFLIXi kaasasutaja ning oma töös aitab ta ettevõtetel sotsiaalmeedia turunduse kaudu soovitud sihtgrupini jõuda ja neile meelde jääda.