Miks on oluline omada häid tootefotosi?

Esimesel muljel on suur olulisus : külastajal  kulub arvamuse kujundamiseks teie veebisaidi kohta vaid 50 millisekundit ja selle aja  jooksul otsustatakse kas lahkuda või jääda!
Kuna me, inimesed, töötleme pilte palju kiiremini kui teksti, on tootepiltidel suurem tõhusus müüki muuta või need ära teha.
Piltide kvaliteet võib mõjutada ka seda, kui palju külastajaid teie veebisaidile tuleb, kui neid kasutatakse turustamiseks sellistel  platvormidel, nagu Pinterest või Facebook.

Tootefotod on loodud selleks, et aidata potentsiaalsetel klientidel visualiseerida, mida nad saavad, kui toote ostavad. Lõppude lõpuks ei saa veebipõhised ostjad toodet enne selle ostmist füüsiliselt puudutada.
Suure eraldusvõimega fotod, mis tutvustavad toodet mitme nurga alt, aitavad ostjatel funktsioone visuaalselt tuvastada, samas kui tegevusvõtted näitavad, kuidas toodet reaalsuses  kasutatakse.
Näiteks võib inimene soovida näha, kuidas kleidi kangas lähedalt välja näeb, aga ka näha, kuidas keegi seda kannab.

Tootefotode leidmiseks on kolm erinevat viisi:

Tootja omapildid- paljud tootjad pakuvad poodide jaemüüjatele professionaalseid tootefotosid,
et neid saaks oma äranägemise järgi kasutada. Kui müüte kolmanda osapoole tooteid, võivad need olla hea võimalus alustamiseks,
kuna need kipuvad välja nägema professionaalsed.

Fotograafi palkamine – professionaalsete toodete fotograafi teenused  maksavad alates 10–25
eurot foto ja elustiili või tegevusvõtete eest 125-100 eurot foto kohta. Sinna võib lisanduda ka muidu kulusi seoses fotosessiooniga-modell-make up teenused jne. Küsi hinnapakkumist.

Tehke ise – odavaim pikaajaline võimalus on teha oma tootefotosid.
Stuudio 35 pakub sel teemal ka koolitusi . Kirjuta meile:)

Tootefotod on oluline osa e – poes, kuna kliendid ei saa ostetud esemeid füüsiliselt puudutada ega neid proovida.
Heade fotode olemasolu võib  dramaatiliselt parandada teie poe kliendikogemust ja lõppkokkuvõttes müügimäärasid.