Otsustage, millist sisu loote ja postitate.

Sisu loomine  võib olla sotsiaalmeedias eduka edasimineku  üks keerulisemaid osi. Kuidas saaksite iga päev värskeid postitusi luua? Nagu eespool mainitud, ei saa te lihtsalt suvaliselt sisu valida ja juhuslikult postitada. Peate oma kliendist aru saama ja vastavat tüüpi inimestele teie postitusi pakkuma.

Kujutised ja visuaalne stiil.

Oluline on otsustada oma brändi visuaalse stiili üle. Suurepärane lähtepunkt on meeleolu loomine ja piltide valimine, mis vastavad teie ette  mõeldud stiilile.

Teine suurepärane viis tasuta ja orgaanilise sisu saamiseks on klientide kaudu. Sõltuvalt teie ettevõtte pakkumisest võib klientide palumine teha ja jagada teie tootest või teenusest pilte / videoid suurepärane viis sisu varumiseks, et jagada seda oma sotsiaalsetes voogudes. Ärge mõelge ainult visuaalsele sisule: ostujärgsete uuringute saatmine hinnapakkumiste ja iseloomustuste kogumiseks aitab teil luua köitvat sisu, mida on kiire hankida ja mis annab teie brändile suurema mõjuvõimu. Inimesed usaldavad arvustusi!  Proovige korraldada sotsiaalne võistlus või väljakutse, et julgustada oma kliente teie ettevõtet jagama ja reklaamima.

Hääletoon

Kui olete oma kaubamärgi ühtlase välimusega rahul, peate veenduma, et kõik muu, mida sotsiaalmeedias postitate, ütlete või kommenteerite, järgiks seda mõtteviisi. Kui ettevõttes on mitu inimest, kes kirjutab sotsiaalmeedia jaoks koopiaid, või kui teete koostööd sotsiaalmeedia agentuuriga, siis veenduge, et ettevõtte häälest  peaks olema korralik ülevaade. Hea lähtepunkt on mõne näite väljakirjutamine brändikoopia ja kaubamärgivälise koopia kohta. Näiteks kui spordiklubi lõi koopia ühiskondlikule postitusele, et aidata reklaamida nende 20% -list puhkuse allahindlust treeningtundides, siis siin on kaks varianti sellest, mis see kõlada võiks:

On-brand

“See on andmise hooaeg. Erilise tänuna selle eest, et olete sel reisil meiega, anname kõikidele treeningpakettidele 20% soodsamalt kuni 1. jaanuarini 2019. # Õnnepered Rhino familt! ”

Off brand

„Läheb külmemaks, olete kaotanud selle #fitkeha motivatsiooni ja me kõik kosutame  oma nägu pühadeküpsiste ja hõõgveiniga On aeg kaotada need häirivad kehakujundid puhkusereisid LB-d … kuni 20. jaanuarini 2019 saate 20% soodustust kõikidest treeningpakettidest! #fitkeha”

Sõltuvalt teie ettevõttest võib üks neist pealdistest töötada. Üks on positiivne, sõbralik ja julgustav. Teine on nüri, humoorikas ja süüle keskendunud. Kuna spordiklubi kogu missioon on aidata inimestel positiivse julgustamise ja toetamise kaudu saada iseenda õnnelikumaks, tervemaks ja tugevamaks versiooniks, on esimene näide nende jaoks rohkem bränd.