Kuidas sotsiaalmeedia võib aidata ärieesmärke saavutada?

Muidugi, mitte iga ettevõte ei kasuta sotsiaalmeediat ühtemoodi.
See, mida nad postitavad, kuhu nad otsustavad ilmuda, ja see,
kuidas nad osalevad,

võib erinevates tööstusharudes dramaatiliselt erineda.Vaatame kahte erinevat juhtumit.

Kuidas fotograaf sotsiaalmeediat kasutab?

Meil on pulmafotograaf – nimetagem teda oma ettevõtteks Meeri pulmafotograafia.
See, kuidas ta sotsiaalseid suhteid kasutab ja suhtleb – sõltub tema ettevõtte missioonist (miks see eksisteerib),
samuti toote või teenuse pakkumisest.

Meeri pulmafotograafia kasutab sotsiaalmeediat, et aidata oma töid jagada ja reklaamida oma teenuseid, mis hõlmavad pulmapilte, portreepilte ja kihlusfotosid. Tema postitused sisaldavad segu järgmistest:

  • Tema kliendi fotograafiatöö kihlumispildid  reklaamid (nt 20% soodsamalt kui soovid!)
  • Stseenide taga olevad foto ja video pulmapiltidest
  • Näpunäiteid pruutidele ja peigmeestele nende pulmapäeval
  • Tema ajakava kättesaadavus (nt suvist on jäänud vaid kolm nädalavahetust … broneeri juba täna!)

Iga platvorm sisaldab sisu segu, olenevalt platvormi tugevusest. Näiteks võib Instagram olla peamiselt tema fotode portfell, samas kui Twitter ja Facebook hõlmavad tema fotosid ning näpunäiteid ja postitusi tema ajakavade avamiste kohta.

 

Kuidas Crossfit spordisaal sotsiaalmeediat kasutab ?

Siis on meil Liigu kiirelt spordiklubi, mis pakub nii teenuseid kui ka tooteid. Nende teenus on crossfit-personaaltreening ja liikmelisus, samas kui nende tooted on kaubamärgiga treeningvarustus ja veepudelid. Seda tüüpi ettevõttel on korduvklientide jaoks suur potentsiaal, mis mõjutab seda, mida Liigu kiirelt spordiklubi  sotsiaalses plaanis jagab. Nad soovivad oma praegusi kliente pidevalt kaasata. Neil on postituste ajakava, mis sisaldab järgmist:

Liikmelisuse ja koolituse promosid

Fitness ja toitumine

Puhkusepakkumised / allahindlused

Personaaltreeneri näpunäidete videosari

Õnnelik kliendisisu

Sündmuste ja klasside kulisside taga

 

 

Kuidas heategevuslik rõivabränd sotsiaalmeediat kasutab ?

Mis siis, kui teie ettevõte müüb ainult tooteid, mitte teenuseid (nt teie aeg ja kogemused)?

Humanbee on jätkusuutlik rõivaettevõte, mis kasutab ainult eetilisi tööjõudu ja keskkonnasõbralikke materjale. Iga ostetud rõivaeseme eest panid nad mesilaste kaitsele 5 dollarit ja lisavad saadetisele armsa lilleseemne kotikese, et saaksite oma mesilasõbraliku aia istutada. Humanbee sotsiaalne sisu sisaldab segu järgmistest:

Mesilasfaktid ja säilitusnõuanded

Käsitsi joonistatud lille- ja mesilaspildid

Kliendi sisu, näiteks fotod rõivaid kandvatest inimestest

Tsitaadid ja mesilaste kaitse statistika, mis kajastavad nende publikut

Elustiilifotod nende rõivastest

Puhkusepakkumised ja allahindlused

Partnerluse teadaanded

Nagu näete, kasutavad need kolm ettevõtet sotsiaalmeediat erinevalt, kõik kooskõlas nende missiooni ja pakkumisega. Peate määrama mõned asjad, et aru saada, kuidas teie suhtlusvõrgustikku kuvatakse. Kas müüte toodet, teenust või mõlemat? Mis on teie 2-3 peamist eesmärki sotsiaalmeedia kasutamisel? Müügi suurendamiseks? Arendada kirglikku kogukonda, mis jagaks kasutajate loodud sisu? Kes on teie sihtrühm?